Dzień dobry!
Na tej stronie znajdziesz regulamin sklepu internetowego brandcopy.pl.
Sklep należy do Joanny Aleksandrow, prowadzącej działalność gospodarczą pod nazwą Brand Copy Joanna Aleksandrow, ul. Srebrna Polana 43, 95-50 Konstantynów Łódzki, NIP: 7272632858
Definicje
Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące definicje:
- Kupujący – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub ułomna osoba prawna,
- Konsument – osoba fizyczna, zawierająca ze Sprzedawcą umowę niezwiązaną z bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
- Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem https://www.brandcopy.pl/regulamin/
- Sklep – sklep internetowy działający pod adresem https://www.brandcopy.pl/sklep/
- Sprzedawca – Joanna Aleksandrow, prowadzącej działalność gospodarczą pod nazwą Brand Copy Joanna Aleksandrow, ul. Srebrna Polana 43, 95-50 Konstantynów Łódzki, NIP: 7272632858
Postanowienia wstępne
- Za pośrednictwem Sklepu Sprzedawca zapewnia Kupującemu możliwość zawarcia umowy sprzedaży produktów elektronicznych opisanych na stronach Sklepu.
- Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Kupujących.
- Do korzystania ze Sklepu wystarczające jest spełnienie następujących warunków technicznych przez komputer lub urządzenie mobilne Kupującego:
- dostęp do Internetu,
- posiadanie aktywnego adresu e-mail,
- standardowy system operacyjny,
- standardowa przeglądarka internetowa.
- Kupujący nie może dokonać zakupu w Sklepie anonimowo ani pod pseudonimem. Kupujący jest zobowiązany do podania w formularzu zamówienia prawdziwych danych osobowych i ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania nieprawdziwych lub błędnych danych w formularzu rejestracji lub zamówienia.
- Zakazane jest podczas korzystania ze Sklepu dostarczanie treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści za pośrednictwem formularzy dostępnych w Sklepie.
- Wszystkie ceny produktów podane na stronach Sklepu są cenami brutto.
Usługi świadczone drogą elektroniczną
- Za pośrednictwem Sklepu Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego usługi drogą elektroniczną.
- Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Kupującego przez Sprzedawcę jest umożliwienie Kupującemu złożenia zamówienia w Sklepie, mającego na celu zawarcie umowy ze Sprzedawcą .
- Złożenie zamówienia możliwe jest bez konieczności posiadania konta w Sklepie.
- Jeżeli Kupujący zdecyduje się założyć konto w Sklepie, Sprzedawca świadczy także na rzecz Kupującego usługę polegającą na założeniu i utrzymywaniu konta w Sklepie. W koncie przechowywane są dane Kupującego oraz historia złożonych przez niego zamówień w Sklepie. Kupujący loguje się do Konta podając swój adres e-mail oraz zdefiniowane przez siebie hasło.
- Założenie konta w Sklepie odbywa się poprzez wypełnienie i przesłanie formularza rejestracyjnego, znajdującego się na Stronie. Kupujący może w każdej chwili usunąć konto, przesyłając stosowne żądanie do Sprzedawcy. Usunięcie konta nie spowoduje usunięcia danych o złożonych zamówieniach z wykorzystaniem konta.
- Jeżeli Kupujący zdecyduje się zapisać do newslettera, Sprzedawca świadczy również na rzecz Kupującego usługę drogą elektroniczną polegającą na przesyłaniu Kupującemu wiadomości e-mail zawierających materiały edukacyjne z zakresu komunikacji marketingowej, a także informacje o promocjach, produktach lub usługach Sprzedawcy. Zapis do newslettera odbywa się poprzez wypełnienie i przesłanie formularza zapisu do newslettera. Kupujący może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania newslettera, klikając przycisk służący do rezygnacji widoczny w każdym przesłanym newsletterze lub przesyłając stosowne żądanie do Sprzedawcy.
- Usługi świadczone są drogą elektroniczną na rzecz Kupującego nieodpłatnie. Odpłatne są natomiast umowy sprzedaży oraz umowy o dostarczenie treści cyfrowych zawierane za pośrednictwem Sklepu.
- Aby zapewnić bezpieczeństwo Kupującego i danych przekazanych w związku z korzystaniem ze Sklepu, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług – w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
- Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu. Kupujący powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu.
- Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepu, Kupujący może zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail j.aleksandrow@brandcopy.pl W reklamacji Kupujący powinien podać imię i nazwisko, adres do korespondencji, a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu. Sprzedawca będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail składającego reklamację.
Składanie zamówienia
- Kupujący może złożyć zamówienie jako zarejestrowany klient albo bez rejestracji.
- Zarejestrowanym klientem jest Kupujący, który posiada konto w Sklepie. Kupujący może założyć konto z poziomu Sklepu.
- Złożenie zamówienia odbywa się poprzez:
- dodanie do koszyka produktów interesujących Kupującego
- określenie ilości i rodzaju zamawianych produktów lub usług
- wypełnienie formularza zamówienia – obejmującego podanie danych osobowych: imię i nazwisko (wymagane), adres rozliczeniowy (wymagane), adres e-mail będący loginem (wymagany), hasło (wymagane w przypadku pełnej rejestracji).
- akceptację niniejszego Regulaminu sprzedaży, Polityki Prywatności oraz klauzuli informującej o braku możliwości zwrotów zamawianych produktów cyfrowych;
- potwierdzenie danych i zamówienia;
- dokonanie płatności poprzez jeden z następujących sposobów: przelew na rachunek bankowy (weryfikacja wpłaty może potrwać do trzech dni roboczych) lub system PayU, obsługiwany przez PayU S.A., ul. Grunwaldzka 186, 60-166 Poznań (automatyczna/natychmiastowa weryfikacja wpłaty – po kliknięciu w przycisk finalizujący zamówienie Kupujący zostanie przekierowany do bramki płatności, a po skutecznym dokonaniu płatności, Kupujący zostanie ponownie przekierowany na stronę Sklepu z potwierdzeniem zamówienia).
- przesłanie potwierdzenia zakupu na wskazany przez Kupującego adres e-mail podany podczas rejestracji,
- przesłanie linku umożliwiającego dostęp do zakupionych produktów lub usług na wskazany przez Kupującego adres e-mail podany podczas rejestracji.
- Po skutecznym dokonaniu płatności umowę pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą uważa się za zawartą. Potwierdzenie zawarcia umowy zostanie przesłane Kupującemu na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.
- Kupujący oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w formularzu zamówienia są prawdziwe, natomiast Sprzedawca nie jest zobowiązany do weryfikowania ich prawdziwości i poprawności, choć posiada takie uprawnienie zgodnie z ust. 6.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia, jeśli Kupujący podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości Sprzedawcy co do ich poprawności. W takim przypadku Kupujący zostanie poinformowany poprzez pocztę elektroniczną o wątpliwościach Sprzedawcy. Kupującemu przysługuje wówczas prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją prawdziwości podanych danych. W przypadku braku danych pozwalających Sprzedawcy na podjęcie kontaktu z Kupującym, Sprzedawca udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Kupującego.
Realizacja zamówienia
- Realizacja zamówienia obejmującego produkt elektroniczny taki jak e-book, workbook, szablon, webinar itp. następuje poprzez przesłanie na adres e-mail podany przez Kupującego w formularzu zamówienia wiadomości zawierającej instrukcję pobrania lub uzyskania dostępu do zakupionego produktu elektronicznego.
- Z chwilą wysyłki wiadomości, o której mowa w ust. 1 powyżej, treści cyfrowe objęte przedmiotem zamówienia uważa się za dostarczone w całości Kupującemu.
Odstąpienie od umowy Konsumenta
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
- Chwilą rozpoczęcia świadczenia jest doręczenie Kupującemu wiadomości e-mail z instrukcją uzyskania dostępu do treści cyfrowych.
Odpowiedzialność za wady
- Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar bez wad.
- Jeśli Kupujący stwierdzi wadę produktu cyfrowego, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
- Kupujący może kontaktować się ze Sprzedawcą zarówno pocztą tradycyjną, jak również pocztą elektroniczną.
- Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji.
Dane osobowe i pliki cookies
- Administratorem danych osobowych Kupującego jest Sprzedawca.
- Podane przez Kupującego dane osobowe są przetwarzane w celu obsługi zamówień, konta użytkownika oraz ewentualnej obrony, dochodzenia lub ustalenia roszczeń związanych z zawieranymi za pośrednictwem Sklepu umowami, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności dostępną pod adresem https://brandcopy.pl/polityka-prywatnosci/
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
- Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
- zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięciu sporu wynikłego z zawartej umowy,
- zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym a Sprzedawcą,
- skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika prawa konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
- Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://polubowne.uokik.gov.pl.
- Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
Postanowienia końcowe
- Sprzedawca poucza niniejszym Kupującego, że treści zawarte w Sklepie i produkty elektroniczne objęte są ochroną prawa autorskiego, a prawa autorskie przysługują Sprzedawcy.
- Bezprawne rozpowszechnianie treści lub materiałów, o których mowa w ust. 1 powyżej, będą skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.
- Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami o dostarczenie treści cyfrowych na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania promocji oraz zmiany cen w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
- Wszelkie spory związane z umowami zawieranymi za pośrednictwem Sklepu będą rozpatrywane przez polski sąd powszechny właściwy ze względu na stałe miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.
- Regulamin obowiązuje od dnia 16.04.2019.