Strategie komunikacji
STWÓRZMY PLAN DOTARCIA DO SERC TWOICH ODBIORCÓW
Znasz się na tym, co robisz. I wiesz, że to, co robisz, ma wartość. Ale jak o tym mówić, żeby rozwijać biznes, trafiać do serc odbiorców i żeby to nie brzmiało nijako?
Pomożemy Ci uporządkować komunikacyjny chaos, odnaleźć ton głosu Twojej marki oraz stworzyć plan działania i przekaz, który jest spójny, autentyczny, a przy okazji skuteczny – bez nachalności, bez udziwniania, bez wmawiania Ci, że musisz być wszędzie naraz.
Zamiast komplikować, upraszczamy. Zamiast rozmieniać się na drobne, mówisz konkretnie – i skupiasz się na tym, co prowadzi Cię do celu.

DLA KOGO?
Dla marek, które chcą wreszcie wiedzieć, co, jak i gdzie mówić, aby rozwijać swój biznes.
Bez zgadywania, bez chaosu, bez poczucia przytłoczenia.
A bardziej konkretnie? Nasza strategia komunikacji pomoże Ci, gdy startujesz ze swoją marką albo wprowadzasz nową ofertę.
Lub jeśli działasz już od jakiegoś czasu, promujesz swój biznes na różne sposoby, ale nie widzisz efektów, brakuje Ci spójności i konkretnego planu.
Pomożemy Ci zacząć działać strategicznie – aby patrzeć szerzej, zyskać klarowność, realizować cele i poczuć spokój.
Wydobędziemy esencję Twojej marki, dokonamy audytu, uporządkujemy i zaplanujemy działania oraz stworzymy pomysł na komunikację, która będzie dla Ciebie dobrze pracować: budować zaufanie, przyciągać właściwe osoby i pokazywać Ci, jak mówić z lekkością o tym, czym się zajmujesz.
Strategia komunikacji krok po kroku
- czyli jak to działa
Konsultacja na start
Rozmawiamy o tym, kim jesteś, jakie masz plany, wyzwania, czego potrzebujesz.
Warsztaty strategiczne:
4-godzinne spotkanie na żywo lub online – zadajemy mnóstwo pytań, przeglądamy materiały, które już masz, diagnozujemy możliwości i słabe punkty, wydobywamy esencję Twojej marki – to, jak brzmi i jak wygląda. Odkrywamy jej wyjątkowość i wartości.
Rozmowy z odbiorcami:
Rozmawiamy z reprezentantami Twojej grupy docelowej, aby wiedzieć, co tak naprawdę jest dla nich ważne i jakich słów używają, aby Twoje treści rzeczywiście do nich przemawiały.
Działamy:
Opracowujemy strategię, pomysł na komunikację, plan treści i przykłady do wdrożenia.
Follow up:
Przekazujemy Ci dokument oraz dajemy przestrzeń do zadawania pytań, zgłaszania poprawek i dalszych decyzji.
Co otrzymasz w swojej strategii komunikacji?
- Pomysł na komunikację w kanałach, które mają sens (bez spiny, że musisz być wszędzie) - dopasowany do Twoich celów i możliwości wdrożenia.
- Przykłady treści dostosowane do Twojej marki i kanałów komunikacji, aby pokazać Ci rekomendowany kierunek.
- Opis stylu komunikacji, który naprawdę pasuje do Ciebie i Twoich klientów. - Aby wszystkie Twoje treści brzmiały spójnie i żeby ułatwić Ci współpracę z copywriterami oraz agencjami.
- Persony - opisy Twoich idealnych klientów: czego potrzebują, skąd czerpią informacje i jak wygląda ich ścieżka zakupowa - aby dopasować do nich komunikację.
- Kluczowe komunikaty i obszary tematyczne, jakie warto poruszać, aby zainteresować Twoich odbiorców.
- Analizę mocnych i słabszych stron Twojej aktualnej komunikacji oraz Twoich kluczowych konkurentów.
- Podsumowanie rozmów z reprezentantami Twojej grupy docelowej - żeby Twoja komunikacji naprawdę do nich przemawiała.
- Harmonogram działań komunikacyjnych, czyli co, kiedy i jak: kanały, tematy i formaty treści, kalendarz publikacji na 6 miesięcy.
- A przede wszystkim: klarowność i pomysł na komunikację, z której możesz być dumna.
A to wszystko podane w pięknie opracowanym, łatwym do przeglądania dokumencie. (Serio, strategia nie powinna być nudna ani przytłaczać potokiem tekstu).
Jak szybko dostaniesz plan?
Opracowanie strategii zajmuje nam zazwyczaj od 3 do 4 tygodni (choć każda marka jest inna i proces może wymagać innych działań oraz szerszych ram czasowych).
Aby właściwie skupić się na danej marce, przyjmujemy tylko 2 zamówienia na strategie w miesiącu.
Jaka to inwestycja?
Klarowność, plan działania i pomysł na komunikację, która naprawdę działa, możesz zyskać przy inwestycji już
od 7 000,00 zł netto
To cena strategii w wersji opisanej powyżej. Pełen zakres ustalamy wspólnie podczas rozmowy wstępnej.
Tworzenie strategii komunikacji jest jednak procesem szytym na miarę – dlatego, jeśli potrzebujesz czegoś więcej niż widzisz w opisie, daj znać; przygotujemy ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb.
