Kiedy warto zatrudnić copywritera?

Pisanie to umiejętność, jaką większość z nas opanowała jeszcze w szkole. Jedni lepiej, inni gorzej, ale teoretycznie nie jest to żadna filozofia, szczególnie w czasach, gdy możemy się posiłkować eksperckimi wskazówkami z Internetu. Rzeczywiście, niekiedy samodzielne pisanie tekstów dla swojego…

Czytaj dalej

Budowanie marki osobistej dla introwertyka – część 1

Czujesz się przytłoczony i zestresowany typowymi, popularnymi metodami marketingowymi? – Jeśli tak, nie jesteś jedyny. Niestety jakiś czas temu odkryłam, że niemal wszystkie szkolenia, książki i porady dotyczące budowania marki osobistej są tworzone przez ekstrawertyków dla ekstrawertyków. A tymczasem według…

Czytaj dalej

9 narzędzi, które pomogą Ci rozwijać zyskowny blog

jak rozwijać blog_narzędzia

Zastanawiasz się, jak rozwijać swój blog, aby wysiłki, które w niego wkładasz, przynosiły jak najwięcej korzyści? A może dopiero chcesz go założyć i nie wiesz, jak zacząć, aby od początku działać efektywnie? – Oto 9 narzędzi, które pomogą Ci tworzyć…

Czytaj dalej