Przejdź do treści

teksty na stronę internetową

ZAMIEŃ ODWIEDZAJĄCYCH W KLIENTÓW

Czas na stronę, która odpowie na rzeczywiste potrzeby odbiorców i pokaże prawdziwą wartość Twojej oferty 

– aby Twój biznes mógł zdobywać szczyty.

Korpożargon i teksty kłujące w oczy wyświechtanymi, sprzedażowymi hasłami?

To już nie przejdzie.

Aby trafić do serc klientów, potrzebujesz treści, które podkreślą, że dokładnie rozumiesz ich problemy i potrzeby. Takich, które pokażą Twoją wartość, historie stojące za Twoją marką i jej osobowość.

Sprawmy, aby wśród dziesiątek otwartych zakładek w przeglądarkach Twój biznes się wyróżniał. 

Opis Twojej oferty to za mało...

Takie teksty może i są poprawne, ale niewiele dają. Dlatego napisanie treści na Twoją stronę nie ograniczy się do sklejenia w dwie godziny kilku ładnych zdań opisujących, co oferujesz… „Lekkie pióro” to za mało – tu potrzeba marketingowej wiedzy i doświadczenia. 

Najpierw ustalimy, co robisz, jacy są Twoi klienci, czego chcą i jak sprawić, aby powiedzieli” „To coś dla mnie”. Zadam Ci dziesiątki pytań, poświęcę godziny (a nawet dni) na research i określimy słowa kluczowe ważne dla Twojego biznesu. 

Dzięki temu otrzymasz teksty, które będą jasne, spójne i odpowiednio skalibrowane. 

Co mogę dla Ciebie stworzyć?

TEKSTY NA STRONĘ „O FIRMIE”,

które wciągną Twoich odbiorców w historie stojące za Twoją marką.

OPISY OFERTY,

które pomogą odbiorcom zrozumieć, czym się zajmujesz i że dobrze trafili.

TEKSTY NA STRONĘ SRZEDAŻOWĄ,

które połączą Twoje produkty z pragnieniami odbiorców, aby chcieli kliknąć „Kup”.

POSTY NA BLOGA,

które pomogą Ci zwiększyć ruch na swojej stronie.

Sprawdź, czy będziemy dla siebie odpowiednimi kompanami w tej podróży

Zawsze daję z siebie wszystko, ale nie pracuję ze wszystkimi. Zależy mi, aby moi klienci byli zadowoleni z usług, jakie im dostarczam. Żeby to zapewnić, musimy jednak mieć wspólne cele i być zgodni co do drogi, jaką chcemy wspólnie pokonać. 

Jeśli nie widzisz sensu w poświęcaniu czasu i większego wysiłku w stworzenie tekstu na Twoją stronę, lepszą opcją może być dla Ciebie skorzystanie z gotowych szablonów. Pamiętaj też, że dobry copywriter nie wysysa tekstów z palca i że efektywne treści na stronę wymagają pewnych przygotowań, więc jeśli nie chcesz się w nie angażować, mogę nie być dla Ciebie odpowiednim wyborem.

W innych przypadkach – możesz na mnie liczyć.