Przejdź do treści

Copywriterski trik, który sprawi, że Twój odbiorca powie: „Potrzebuję tego!”

copywriting_jak opisać usługi

Frustruje Cię czasem, że nie wiesz, jak łatwo wyjaśnić to, co robisz w sposób, który sprawi, że Twój potencjalny klient powie: „To coś dla mnie!”?  – Zna to większość przedsiębiorców. Oto formuła, która pomoże Ci skuteczniej opisać swoją działalność i przyciągać klientów do swojej oferty.

W pisaniu o swoich usługach, produktach czy firmie najważniejsze jest stawianie na język korzyści. To klient powinien być w centrum Twojej uwagi.

To, co Tobie wydaje się oczywiste, nie musi być takie dla Twojego odbiorcy. Wyobraź sobie, że jesteś fotografem. Piszesz, że realizujesz sesje biznesowe. Dla Ciebie może być oczywiste, że w ten sposób pomagasz klientom budować ich wizerunek, że zdjęcia przydają się na stronę oraz do mediów społecznościowych itp. Ale Twój potencjalny klient nie analizuje tego – jeśli mówisz o tym, co robisz i jak to robisz, ale nie podajesz mu na tacy korzyści, to na hasło „Robię sesję biznesowe”, może wzruszyć ramionami i iść dalej.

Ale… gdy do stwierdzenia „Robię sesje biznesowe” dodasz dalszą część: „tak, żebyś mógł…”, to wszystko się zmienia.

„Realizuję sesje biznesowe, żebyś mógł budować swój ekspercki wizerunek w sieci i przyciągać wymarzonych klientów.” – Widzisz różnicę?

Dlatego, pisząc o swojej działalności i usługach, dobrze wykorzystać ten szablon.

Copywriterska formuła, która pomoże Ci przyciągać klientów:

[Robię coś], abyś mógł [osiągnąć korzyść / cel 1) i [osiągnąć korzyść / cel 2]

Wypróbuj to u siebie!

Czy ta wskazówka była pomocna? – Jeśli chcesz dopracować tekst o swoich usługach na stronę internetową, zamów workbook, który pomoże Ci stworzyć magnetyzujący opis.

Przypnij na Pintereście i zachowaj na później:

copywriter_tekst sprzedażowy